csak

szivárvánszín selyemszálak gubanca nem tudod kibogozni madárkarommá görbűlt fehér újjaiddal majd én ha ráfújok nem fáj nem sírok nincs semmi kérdések sem tudtam nem biztos semmi tudtam ki kell bontani akkor is ha kiderül el vannak szakadva nem kötnek már hozzá az ittléthez hozzám rég érzem hogy csak azok a felfele szálak lüktetnek pedig nem is igaz hiszen itt vagy megint és sírsz és nevetsz és bocsánatot kérsz miért
halott madárka feküdt a székeden szaga pontosan olyan mint amivel te ébredtél a kómából és órákig émelyegtem tőle nem értem hogyan neked mindig a madarak mondták meg hogy jövök hogy valaki meghal most elvitte a halálodat és minden csúnyaságot maradt a rejtély miért
260 csempekocka az intenzív osztály falán ebből 13 csak fél 25 karton pillangó spirálban sárga-feketék valaki szépnek akarta és akkor még azt hittem nem éred meg a 25-i születésnapodat bosszankodtam hogy számolom a csempét pedig szoroztam de akkor is idegesítő ahogyan tudtad hány lépcsőfok az ötödik emelet hány lépés a kisbolt hány napja halt meg ő hánykor mindig túl sok szám minek miért
25 nagy lépés a folyosó végében ablak-triptichon három szárny a középső kettévágva persze ajtó nekem viszont a látszólag egyértelmű kép állandó kettőssége miért
nem jut eszembe az “l” a hallelujah-ból így euritmia helyett inkább végtelenítve Cohen és fulladásig könnyek a fürdőkádban és mérges vagyok hogy sajnálom magam miért
nézem a fiatal orvosnő értetlenségét amikor nem vagyok hajlandó beszállni a közhelyek ringlispíljébe egyszerű kérdéseim fenyegetően rángatják alatta a szilárdnak remélt alapokat megijed szegény de nem vagyok hajlandó hazudni hogy megkíméljem hátha felébred és elkezd kérdezni miért
senki sem tudhatja senkinek az igazát senki se ítélkezzen a magunk igazát sem tudjuk csak keressük életfogytiglan miért
a fene egye meg milyen nehéz szeretni tényleg szabaddá szeretni elfogadni a dühöt a tehetetlenséget azt hogy skatulyák vannak és tabúk és van aki tudja hogyan kell élni és miért nem szabad meghalni és mennyit szabad gondolkodni és mennyit nem és inkább kapálni kellenne a kertben és ki mondja meg mi az őszinteség miért
mitől jobb kimondani látszólagos igazságot mert van aki úgy látja hogy látja mi tortént mert bizonyosságokban él és megkérdőjelezhetetlen materiális tudományos valóságokban és közben letagadni saját érzéseket kifogást találni a dűhrohamra és papírokat hozzámvágni miközben szívesebben inkább mást ami igazán fáj de nekem ez jobban és tudom hogy érthetetlen miért
a fene egye meg ezt a nagy megértést és belátást nem akarom csak sírni szeretnék úgy hogy valaki vigasztaljon de ezt valamiért nem lehet mert rég nincs anyám most jöttem rá hogy akkor vesztettem el amikor az ővé meghalt és persze biztosan nem így van de valami mégis és utána hiába mentem egyensúlyozni két világ közötti küszöbökön mindahányszor magamat kellett visszarántanom mert nem nyúlt utánam senki és tudom hogy ez így van rendjén de fáj és néha ki kellene ezt ordítani magamból hogy ne megint és nem azért mert kromozóma szinten van elbaszva ahogy a székely részeges rokon mondá vala hanem csak de miért
2014 nyarán elhagytak a szavak amik addig folyamatosan íródtak a fejemben akkor sem az volt a legnehezebb amikor kitátotta a száját az örökkévalóság amiből csak annyit láttam hogy képes vagyok itthagyni a gyerekeimet utána jött a pokol amikor éppen azt hittem valami megvilágosodott üdvözülést érdemeltem ki közben pedig francokat és most valahogy visszascempészödtek valami láthatatlan fájdalomérrendszerben csordogálva de miért
verbális exhibicionizmus valami szabadságérzet ha senki akkor mindenki vagy fordítva mindegy is miért
csak

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

