Gyere ki a térre! Ma!

Image

Emberek, kedves Emberek!

ne beszéljünk már ennyit róla! csináljuk! gyertek ki a Deákra! ma!

aki csak tud és akar időben van, ahhoz hogy bárhol az országban megszervezzen egy villámcsődületet (nem kell rendőri bejelentés!): felolvasni a bojkottra hívó levelet vagy elmondani a saját kritikáját és javaslatait…

lassan már többen írnak és beszélnek arról, hogy mi miért nem jó, mit miért nem kell vagy lehet csinálni vagy nem így vagy nem most vagy nem..
akit elhívok, szinte kivétel nélkül megkérdezi: és hányan lesznek?
hogyhogy hányan lesznek?
annyian leszünk, ahányan odamegyünk!
ha Te is jössz, eggyel több!
ha vársz, hogy majd ha sokan, akkor soha!

a legelkeserítőbb számomra az, hogy még a fiatalok körében is ez van: vagy tutira nagyot szól vagy inkább oda se dugjuk az orrunkat! vagy látványos és garantált médiamegjelenés vagy szóra sem érdemes!
gyertek el és tegyétek látványossá azzal, hogy sokan vagyunk!
nem kell mindig hősnek lenni!
tudom, hogy 46 évesen könnyű ezt nekem belátni… de amikor szerveztük az október 5-ét és az utolsó fázisban sikerült annyira bizalomgerjesztővé tenni a dolgot, hogy csatlakoztatok hozzánk, kedves fiatalok azt mondtátok, hogy saját csapdátokba estetek azzal, hogy most már csak “nagyban” tudtok gondolkozni! azóta is csodálattal emlegetem ezt (is)! minden elismerésem a Tiétek! hát gyertek, gyertek el ma! itt az alkalom: itt a mindig újra és újra megteremtendő alkalom, ami nem adatik, hanem rátok vár! rátok, ránk, rád és rám! itt és most!
add tovább, most!
van pár óra!
pár óra alatt százakat, ezreket lehet mozgósítani! én egyedül ennyit tudok: ha egyedül vagy páran hiszünk csak benne, akkor lassan fog nőni, én abban is benne vagyok, és csinálni fogom;

de ha mindenki aki olvassa most azonnal elkezdi a mozgósítást, akkor tömeg lesz! akkor elindulhat valami!
a forradalom nem az égből pottyan! és nem konferencián beszélik meg! azt csinálják! kinn az utcán!

írtam, hogy az egyiptomi srác könyvét olvasom, aki Fb-on szervezte meg a forradalmat: ezért nem szabad lebecsülni ezt az eszközt sem! (és ezt nem csak mi tudjuk, persze); neki sem ment egyik napról a másikra… nem sok ezren vonultak ki feketében csendben imádkozni arccal a tenger felé úgy egyből… Silent Stand… nem tudom, hogy fordította a magyar sajtó és nincs időm utánanézni ennek sem… igen, mert kapkodok Kishantos és Pedagógus Kar között, egy Normafa vagy Horthy szobor, a romániai verespatakos aktivistával vagy egy tartósan beteg gyerek anyukájával folytatott levelezés között… és nem, nem félek attól hogy hiteltelenítem magam, mert nem, nem képzelem magamról azt, hogy én vagyok mindennek a megoldója és megmentője: azért nem törődöm azzal, hogy ki mit gondol rólam, mert nincs időm rá: annak, akinek lehetőséget teremtettem, hogy tegyen egy bármilyen kicsi de konkrét valamit Kishantosért, azzal, hogy létrehoztam a Kishantos Mindenhol eseményt, annak nem kell magyarázkodnom, és nekem ő a fontos! az, aki TENNI akar és nem az aki kifogásokat keres! ennyi.

én csak lehetőséget teremtek, nekem ez a dolgom, én ezt érzem, gondolom…
na most rajtatok a sor: mit csináltok ezzel a lehetőséggel?
én bejelentettem a rendőrségen, hogy ma, november 3-án ott leszünk a Deákon!
Te ott leszel?

ui. betettem a linket az eseményhez, mert jogos kritikát kaptam, hogy nem derül ki, hova, miért is hívok én itt bárkit! ide is kiteszem: https://www.facebook.com/events/1421643551386116/

4 gondolat “Gyere ki a térre! Ma!” bejegyzéshez

    • Köznevelési törvény következményei, különös tekintettel a Pedagógus Karra; Verespatak, kishantosi gazdaság. — Ennyi a kiegészítés. (Különben majdnem mindegy: biztosan te is hozzá tudsz tenni még egyet.) (Sajnálom, hogy én is csak lélekben leszek ott.)

Vélemény, hozzászólás?

