ÉN VAGYOK AZ.

“Legmélyebb félelmünk nem az, hogy nem vagyunk megfelelőek.
Legmélyebb félelmünk az, hogy minden elképzelhetőnél is erősebbek vagyunk.
A saját ragyogásunk az, nem pedig a sötétségünk ami a legjobban megrémiszt minket.
Ha kicsiben játszol, azzal nem szolgálod a világot. Kishitűségedben nincs semmi fény, azzal nem éred el, hogy az emberek ne érezzék magukat melletted bizonytalannak.
Mi mindannyian arra rendeltettünk, hogy ragyogjunk, akárcsak a gyermekek. És nem csak néhányan, mindannyian.
Amint megengedjük magunknak, hogy a bennünk lévő fény felragyogjon, ezzel másokat is ugyanerre biztatunk.
Amint megszabadulunk saját félelmeinktől, puszta létünkkel elősegítjük, hogy mások is felszabaduljanak.”
(Marianne Williamson, gyakran Nelson Mandelanak tulajdonított szövegének alapján)

Elérkezett a pillanat, amikor ki kellett lépnem a nagyon is tudatosan választott elszigeteltségből, ami arról szolt, hogy na most szépen lesrófolom magam, apró lépésekben, konkrét helyi kezdeményezésekkel váltom a világot és csak arra figyelek. Nagyon fontos volt a csak, mert azért azt sajnos tudtam, hogy még Pilisszentlászló is Magyarországon van, és hiába nincs tévénk és nem olvasok újságot, nem hallgatok Rádiót, különösen nem a Klub-ot ;-)… nagyjából tudtam…

De mára vége lett ennek a boldog csak “nagyjából” tudásnak, amivel még valahogy el bírtam evickélni.

Eldöntöttem, hogy kukás leszek.
Veszek egy nagy seprűt és NAGYTAKARÍTOK!
De egyedül nem megy.

Ezért felveszem a láthatósági mellényt, hogy lássátok, én vagyok az, és ha arra a kérdésre, hogy KI TEHET RÓLA, HOGY MI TÖRTÉNIK EBBEN AZ ORSZÁGBAN VELÜNK ÉS A GYERMEKEINKKEL? minél többen tudjuk azt felelni, HOGY ÉN VAGYOK AZ! akkor tudni fogjuk, hogy nem “ők” a felelősök, nem “velük” van a baj.

Ki a gyermekem szülője?
ÉN VAGYOK AZ.
Ki a felelős érte?
ÉN VAGYOK AZ.
Ki az, aki dönt róla?
ÉN VAGYOK AZ.

Ez itt a kezdet:
ÉN VAGYOK AZ.

Vélemény, hozzászólás?

