Mindennapi tiltakozó posztomat add meg nekem ma…

Image

Na tessék! Eddig azt hittem, hogy az én esküvőm volt a legvagányabb: cirkuszsátor a szomszédtelken, mindenki fehérben, dréncsövön erkélyről leeresztett muffin az “esküvői-tortapiramisból”… De nem! Ezek itt Bukarestben a a tiltakozó élőláncba kapcsolódtak, és elvitték a pálmámat! Ez igen. Persze, nem csak nekik. Mi meg még mindig itt…

Mindennapi tiltakozó posztomat add meg nekem ma, és add, hogy aláírhassak még egy petíciót, hogy megbékélt lelkiismerettel térhessek nyugalomra…

Nem hiába voltam előző életemben jeles tanuló, és nyertem országos biológiaversenyeket: lassan felvonultatom a posztjaimban a full Brehm állathatározót Freund Sacculájától Tatiosz szamaráig… Majd jöhetnének a gyerekirodalom hősei: Nemecsektől a Kis Hercegig, Michael Ende Momójától Winnetouig és vissza…

Annyi okosságot lehet mondani, szellemeskedni a lehetetlenségről! Persze, romániai vicceim is vannak még, bőven.
És akkor mi van?
Van MI?
Hol?

Vélemény, hozzászólás?

