közben

2012 december 17, 17:30
vasalom az óvodai köténykéket… soha, semmit sem vasalok, csak amikor az oviban rám kerül a sor… de akkor rendesen megküzdök minden apró ráncocskával, és közben
izgulok, hogy nem lesz elég szép…
közben
három szólamon köhögnek a kicsik, felváltva az ájult és a túlpörgős között, hol püfölik, hol ölelik egymást…
közben
az adventi dalokat énekeljük (nekem a szöveg kitéve, mert hol tartok én még ezeknek a megtanulásában!)
közben
skypeon chatelek Édesanyámmal, aki Bukarestben küzd Apám életéért, amelyről az orvosok már rég lemondtak
közben
követem a tüntetés alakulását, ha már úgy döntöttem, hogy beteg gyerekeimet ápolva teszem a legtöbbet a hazáért, miután reggel a közösségi lev-listán agitáltam, hogy ki tart velem
közben
most éppen nem kell feltenni kenyeret sütni, mert a betegek nem esznek és nagylányom meg örvend a puhább boltinak
közben
megtörlöm a kutya lábát, mert a csupa jég után most itt nálunk minden csupa latyak
közben
fejben pörgetem a könyvek listáját, amit bibliográfiának fel kell sorolni a pályázatban, majd, fektetés után
közben
a blue-toothnak köszönhetően beszélek pár pácienssel
közben
eszembe jut, hogy azt mondtam, tegyék az ovi kinti kemencéjébe a homeopátiás szert, amit kölcsönadtam, de nem volt ki elhozza
közben
teát itatok, mézes foghagymát etetek, kivörösödött orrocskát kenek be, összekapásban bevert fejecskére puszit és jeget teszek
közben
emailt írok a bukaresti orvos kollégáknak
közben
megosztom a tüntetésről szóló post-ot
közben
eltelt egy óra
és simán eltelhet az élet is
közben

Vélemény, hozzászólás?

